"vem är det som är så taktisk i sitt snakande??"

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet , Vardag
 
Okej så det var några dagar sedan jag bloggade... Var det i fredags som jag sist skrev nåt? Tidigare?
 
I vilket fall som helst så har det bara varigt en sån riktigt hektisk helg. Fredag var vi ju lediga - hjälpte inte et dugg för ajg har jättemycket att göra. Jag har skrivit typ hela dagarna långa, pluggat och varit i stallet. Och jo, eftersom jag har SÅ mycket tid över har jag även börjat kolla KUWTK.
 
Idag var det chill i skolan. Första lektionen var inställd och samma med sista lektionen. Hade alltså bara BIO och engelska. Till lunch åt vi pizza.
 
Efter skolan åkte vi båda till stallet eftersom vi hopptränade lite i ridhuset. Izac var jättesnäll så det känns super mot söndag!
 
 











Kom ihåg mig?