when you know you fucked up your phone passcode but you press enter anyway

¦ Andra Hästar , Djur , Natur , Stallet
Hej alla! Nu har det kommit kyla till oss i Malmö också. Tårna och fingrarna var helt blå efter att jag filmat Gabbi när hon red så kastade snabbt undan mobilen igen hahah. 
 
Soppan trampade av sig skon igår, men som tur va så skulle en annan i stallet ha ut hovslagare idag så vi hoppades på att han kunde ta Soppan också. Alltså åkte vi till stallet så vi var där vid tio. Mockade först till båda hästarna sedan tog vi in Shanti och fixade honom. 
 
Red lite snabbt i paddocken och det gick väl bra. Var inget avancerat vi gjorde så.. Blev bara lite kort eftersom vi frös ihjäl dessutom men den lilla stunden vi red gick det bra. Soppan fick på sin sko igen och så släppte vi ut henne i hagen igen. Åkte från stallet vid 12 men tåget fick något problem precis när vi hoppat på så alla var tvugna att gå av och istälelt fick vi byta till det som gick en halvtimme senare..
 
Är hemma nu och fryser så jag vet ej vad, så efter att jag bloggat ska jag äta och kolla TVD i sängen seeen när jag har tinat upp lite ska jag nog göra något i Photoshop. Har köpt en extension till PS så nu blir det lättare att rita och hitta nyanser till de färger jag redan annvänder! Enkelt ska det ju vara hahah











Kom ihåg mig?