just so you all know i miss one direction

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya hunnies
 
Dagen började jag med att finally uppdatera Macbooken och tacka gud att jag gjorde det för den var såååå seg och nu är den som ny igen. Det är typiskt mig att aldrig uppdatera mina saker och sedan blir jag asarg när de inte fungerar som de ska hahaha. I alla fall, det blev gjort, gick och gjorde annat på min andra dator och sedan åkte jag och mamma till stan. Köpte en ny laddare till telefonen för den hade gått sönder (klassiker) och sedan kom jag hem och beställde lite kläder och sedan åkte vi båda till stallet.
 
Tyvärr så regnade det men det stoppade oss inte från att ta några bilder med vårt nya zoom-objektiv som vi är jättenöjda med och även med GoPro:n som vi red med. Tyvärr insåg vi nu efter att ha tittat på videorna att vi måste rida med helmet-strap då det inte syns nåt när man hoppar och har den på bröstet. Men vi håller ju fortfarande på att lära oss kameran lite!
 


Alice Lindström    •  

coola bilder!

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny

Josse    •  

Så fina bilder!!

Svar: Tack så jättemycket :)
Sharon Eden America Hajny

MALIN    •  

Vilka fina bilder! Kram

Svar: Tackar!
Kram
Sharon Eden America Hajny

Julia    •  

Så sjukt fina bilder!!

Svar: Tack så jättemycket!
Sharon Eden America Hajny

Misstossequeen    •  

Fin blogg du har :)

Svar: Ja riktigt snygga är dem :)
Tack! Kram

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny

ajlimullersandvik.blogg.se    •  

Vill ha en GoPro, det vore sååååå fräsigt :D

sv: Ja, jag älskar min header, men jag är inte ansvarig för den. Adaras.se har designat hela min blogg :D

Svar: De är riktigt häftiga och kan användas till mycket!
Sharon Eden America Hajny

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack så väldigt mycket!
Sharon Eden America Hajny

Emelie Andersson    •  

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Sharon Eden America Hajny

Dixi Wonderland    •  

Grymt snygga bilder :D

Svar: Tack :D
Sharon Eden America Hajny

Gabriella    •  

Såå fina bilder!!

Svar: Tack så mycket :)
Sharon Eden America Hajny

Anita    •  

Fina bilder :D

svar; Båda dom två svarta i hagen är Frieser :D

Svar: Tack så jättemycket!
Sharon Eden America Hajny

T e r e s e F l i n t h    •  

Superhärliga bilder!

sv: Åh tack snälla fina du!! Så roligt att höra det!! :D
Kram

Svar: Tack! :)
Sharon Eden America Hajny

Carolina Thoor    •  

Otroligt fina bilder! :)

Sv; ja, det var hur mysigt som helst att jag och min finaste pojkvän åkte på en liten semester tillsammans. Det behövdes verkligen! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?