F.R.E.D.A.G

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiyyaa huns
 
Idag är det fredag och vi var lediga för att treorna tog studenten. Typ vid tio eller nåt (när jag satt och hade absolut inget att göra) fick jag ett sms från Erika som sa "jag har INGET att göra???" sen fortsatte konversationen med lite "vad gör du??" och lite "absolut inget" men den slutade typ lika snabbt för ingen av oss ville göra något lol
 
Har bara kollat YT idag. Pranks och youtubers, intervijuer och på fina bilar hahaha. Har troget följt JC's och Kians snapstorys för de är i sthlm nu och jag inte är där :/ vill gå och se dem i dk men jobbar *gråter*. Nu har jag precis kommit hem från att ha ätit ute på V.E.S.P.A med mamma, Gaby och stora systern. Maten var jättegod såklart. Skyndade oss hem sen för det blev kallt och lite blåsigt..
 
Nu har jag inget att göra så ska nog kolla antingen Lassie eller The Lucky One eller nån med Leo. Imorgon har jag inga planer, ska till stallet bara!
 


Liene Svärd    •  

Ser jättegott ut med maten!
Ha en toppen helg :) grymt fin blogg förresten.

Svar: Tack så mycket! :)
Sharon Eden America Hajny

Sarah    •  

Skönt o va ledig på en fredag :)










Kom ihåg mig?