i plan on getting white boy wasted

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
Hiya huns
 
Igår slutade vi tidigt i skolan och trotts att jag hade kvällsfodring så åkte jag i hettan ut till ponnyn redan klockan två. Fixade massa smått i stallet, chillade emellanåt för jag dog av värmen typ, sedan kom Cassandra vid 5 till stallet och så red vi ut en runda tillsammans. 
 
Soppan skötte sig okej ute, lite eeeekk med att gå först men sedan så gick det. Visade lite var man kan rida ut och så och sedan skrittade vi tillbaka. Red en lite stund ute på ridbanan där hon jobbade på fint. Blev inte så långt med tanke på hur varmt det var... Fodrade sedan hästarna och blev carpoolad hem. 
 
Idag var vi i skolan som vanligt. Hjälpte till att flytta de sista sakerna till de nya lokalerna och sedan så jobbade jag på en frustrerande uppgift för att höja mig till A. Är den ända i klassen som har gjort det så nu hoppas jag fan att jag får högsta betyg annars blir jag så fkn arg på läraren för det är literally bara ett HALVT FKN KUNSKAPSKRAV som saknas för ett A.
 
Stack hem vid typ tre, kollade Neighbors och sedan gjode jag lite annat. Försöker göra upp planer till morgondagen med kompisarna i gruppchatten men det går åt två håll, vissa vill på bio ch andra på konsert så alla är lite :/ eller lite :c på varandra nu och vi skickar bara massa dekaler och kommer ingen vart alls faktiskt. Vardag alltså.
 











Kom ihåg mig?