married to the money

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Hiyyyaaaaa huns!
 
Idag är det tisdag och jag har varit på jobb som vanligt. Har tänkt blogga hela helgen men har liksom aldrig tagit ordentligt tag i det, men nu har jag inte lust för att göra något annat så here goes. Förra lördagen var jag hos Soppan. Red dressyr och jag tyckte det gick bra över lag. Får trimma vidare lite så blir hon snart lika fin igen. 
 
Imorgon är planen att jag ska rida ut och bara ta det lungt. Ska rida barbacka och eventuellt i halsring men vi får se! Jobbar hela veckan, eller ja fram till på fredag sedan är det FHS och vår budget ligger på typ 10k så vi längtar sönder. Soppan ska alltså få ett och annat nytt, och vi också wohoo!! 
 
Igår vaccinerade vi oss, sista sprutan mot Hepatiterna och så kolera också. För övrigt händer inte så mycket annat. Ska på fest i helgen och träffa en gamal klasskompis, sen är jag ledig nästa vecka och dår ska vi passa hundar i några dagar! 
 











Kom ihåg mig?