mary jane abuser

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Hiya 
 
Jätteonödig dag i skolan idag. Tror jag var där ca 10 minuter (om man räknar bort lunchen). Hade dock trevligt sällskap (hej Cassie och Daniella!!!!) så det var ett stort +. Vår favvo lärare ska sluta så vi var alla ganska förstörda över det, inte minst sagt Daniella haahahaha. Jaja, nu har jag nämt dem som de så gärna ville så nu kan jag fortsätta detta otroligt pointless inlägg som inte alls har nån röd tråd whatsoever.
 
Sitter hemma och svettas på riktigt, har inget annat att göra. Inte för att svettas är något man gör eller nevermind det är det visst (VERB bitches). Ska kolla film tror jag?? Alla mina vänner har mer sociala liv än jag och ska väl ut eller nåt :/ 
 
Dagens stora problem: kan inte bestämmma mig om jag vill köpa kimojis eller inte, de är coola, tumblr-ish och de kostar 20kr som jag kan lägga på mat :// 
 











Kom ihåg mig?