no ties

¦ Gaby , Vardag
 
Man vet att man inte bloggat på länge när man inte vet sist man bloggade..
 
Okej förlåt för min frånvara (LÄSER NI ENNS VÅR BLOGG HALLÅ). Tre anledningar varför jag inte bloggat 1) vad ska jag blogga om?? och 2) inga läsare typ trotts att vi försöker och 3) DET HÄNDER INGET I MITT LIV. Hoppas det duger som en förklaring. Nä men innan asså typ 2-3 år sedan så hade vi typ många läsare men sen har vi bloggat bra nu i några månader, kommenterat bloggar osv men inget händer?? Har alla dött??
 
Ja nu är det iaf sommarlov eller inte för mej för hat jobbat sen i måndags. Nu är det tre lediga dagar och sen igång igen. Har inte heller Soppan så mycket nu för jobbet tar på oss och vi orkar inte åka ut helt enkelt. Åker ut på onsdagar och helger och någon annan dag om vi känner för det annars har E henne nu. Ja, det går inte heller så bra med Supp nu iheller tyvärr. 
 
Läser lite fanfictions, kollar serier och filmer typ. Längtar tills sommaren är över mest hehe eller längtar mest mest till FHS nästa helg!!!











Kom ihåg mig?