breathe for a minute

¦ Listor , Sharon
DIN/DITT FÖRSTA

operation: tog bort mina näspolyper när jag var typ 1
piercing: hål i öronen när jag var typ 7??
sport: gick på konståkning typ två gånger
husdjur: sköldpadda, fast den mins jag knappt
semester: grekland
konsert: Justin Biebeeeer
kärlek: ehm Justin? cruchade hårt på honom i 6an


JUST NU
äter du: inget
dricker du: inget
ska du: dusha snart
lyssnar du på: One Direction - Perfect Matoma remix
väntar du på: att Linn ska komma hit
tittar du på: min datorskärm
har på du på dig: Adidas mjukisbyxor, Nike strumpor och en grå hoodie från Cubus

DIN FRAMTID
barn: ett, kanske två eller bara en hund eller nåt
giftermål: kan väl vara kul

karriär: veterinär, civilekonom eller psykolog

 
HAR DU NÅGONSIN

kysst en främling: nej
tappat bort glasögon/linser: nej
brutit ett ben: nej
rymt hemifrån: nej
röntgats: nej
krossat någons hjärta: vet inte, hoppas inte det
nobbat någon (som haft känslor för dig): tror inte det
gråtit när någon dött: djur räknas väl?? Ja det har jag i så fall

TROR DU PÅ
kärlek vid första ögonkastet: nope, du får gå förbi mig två gånger

gud: nej
mirakel: ja
aliens: nej
magi: har ni sett sånna på Britains Got talent asså??
ett himmelrike: allt i pastell färger och golden retrivers som springer omkring JAAAAA
tomten: nej hahaha
änglar: jag är en ängel så ja
transformers: nope

BLANDAT
är du kär i någon? nej
önskar du att du bodde någon annanstans? london eller LA

tycker andra att du är attraktiv? vet inte, men skulle inte tro det
dricker du? nej
använder du droger? nope
vilket schampo använder du? daxxin
vilken parfym använder du? Between Us eller det jag känner för
vad är du rädd för? spindlar och höjder
gillar du att tvätta? vem gör???

 











Kom ihåg mig?