Highest form of art: girls

¦ Djur , Sharon , Vardag
Hiyyaa
 
Hade fokusdag idag. Med andra ord var vi lediga - typ. Har suttit i sängen typ hela dagen. Läste Gullivers resor och sedan skrev jag ressenssion om den. Ska snakca med en polare imorgon innan ag lämnar in dock, sen ska det bli skönt att lämna hela det bs:et bakom mig. 
 
Annars har jag ej gjort mycket annat, kollat tumblr, och kollat KUWTK. Försöker komma ikapp men det går inte så bra.. Hamnar istället efter i de tre andra serierna jag följer. Yey. Får föröka fixa till det i helgen och kolla en ep per kväll eller nåt... Jaja folk dör i afrika så vrälden har annat att bry sig om. 
 
Imorgon är det vanlig skoldag som består av fysik, matte och biologi. Efter det ska jag till stallet och rida och så har jag kvällspasset så tar in och fodrar också. Annars samma gamla tråk..
 


josephine Asplund    •  

Lycka till med bloggen & hoppas du får en fin kväll!
Kramar<3










Kom ihåg mig?