så många gånger jag sagt samma sak

¦ Andra Hästar , Sharon , Surprise , Vardag
Hiiiyyyaaaa
 
Igår degade jag hela förmiddagen. Kollade ifatt TVD och så kollade jag ett par episoder av KUWTK. Var och handlade lite mat och sedan så väntade jag bara på att tiden skulle bli så pass mycket att jag kunde åka till stallet.
 
Hade med mig Ester och passade Izac så vi red båda två. Ester började med att ha Soppan för hon ville hoppa, medan jag hade Izac och jobbae honom i dressyr och över några bommar. När Ester hade tagit några språng med Soppan så bytte vi så jag också kunde få ta något skutt haha. Hon va fin, hoppade bara en kombination på typ 85 max. Lite seg och tjurig för att hon brunstar men annars var hon normal. Dock har hon fått någon konstig knöl vid ganachen... Den var mjuk och man kunde "flytta" runt den, samt att den var mjuk och hon inte reagerade på den. Får hålla lite koll på det, kan vara ett insektsbett eller matansamling eller något. Går den inte ner så får man ta ut tandläkare eller veterinär som kan kolla upp det...
 
Idag ska jag kolla så mycket KUWTK jag bara orkar, sen ska jag hämta grejer jag har på vinden och kanske gå på stan om nån kompis vill med! Bc today is payday så nu kan man shoppppaaaa
 











Kom ihåg mig?