tchaikovsky

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
bc louis is beaut
 
moving on ❯❯❯❯
 
Hiiiyyaaa
 
Vem kollade matchen mellan Liverpool och Man utd igår???? JAAAAAAAG. Kollar aldrig fotboll men tänkte att pojken på bilderna ovanför diggar fotboll + Charlie är insatt och vi snackar alltid fotboll i skolan så han tyckte jag kunde kolla, så gjorde det. Vi (aka Liverpool) vann med 2-0 så det var la bra. Känner mig som ett proffs nu, kan allt som har med fotboll att göra lol
 
Idag; först käka på thai sen skola som var flumm med Linnsan och sedan stallet. Red ut på Jidde, stark och pigg men gick ok. Tog sedan med en lost höpåse som flugit iväg från stallet och fastnat i en buske på korta slingan, lämnade över den till G i stallet och red sedan en liten stund i paddocken. Gick också bra. 
 
Åkte hem, köpte chips och godis, kom hem, åt, redigerade bilder och nu ska jag kolla serier så ska switcha till macen så kan jag gosa ner mig i sängen! Ha de!!!
 
 











Kom ihåg mig?