teacher: i graded your tests. some of you didn’t do so well me: @ me

¦ Listor , Sharon
1. Vilket tuggummi köper du?
Extra Bubblegum eller Extra Spearmint
 
2. Vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
Ägg?
 
3. Hur uttalar du kex? Som det stavas eller chex?
Chex halllåååå
 
4. Har du mjölk i kaffet? 
Flat white <33333 Japp mycket mjölk
 
 
5. Apple eller Android? 
Apple utan tvekan!!!
 
6. Blöter du tandborsten innan eller efter du lägger på tandkrämen? 
Innan

7. Hur står du vänd i duschen? 
Vid dushhuvudet??

8. Knycklar eller viker du toapappret? 
Jag knycklar. vem har tid för att vika??

9. Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt? 
Spelar Kendall & Kylie eller läser FanFics.
 
 
10. Föredrar du fönster- eller gångplats på buss/tåg/spårvagn/flyg? 
Fönsterplats, fast inte på flyg för jag är höjdrädd hahahha

11. Är du stressad eller lugn som person? 
Lugn skulle jag nog säga... 

12. Tålmodig eller otålig? 
Beror på vad det gäller men mer tålmodig än otålig i alla fall

13. Planerare eller impulsare (är det ens riktiga ord?)? 
Är nog rätt så impulsiv och spontant faktiskt.
 
 
14. Uppklädd eller nedklädd? 
Ehm. Går typ likadant klädd hemma som ute lol
 
15. Västkusten eller Östkusten? 
Vad är skillnaden lol

16. Sover du med dörren öppen eller stängd? 
På glänt!!

17. Vilken sida av sängen sover du på?
160 säng <333 vertikalt, diagonalt, höger, vänster, mitten

18. Har du någon fotomin?
Egobilder tar jag på halva ansiktet hahaha annars typ ler jag så man ser mina tänder eller nåt
 
 
19. Musik eller böcker? 
Asså kan inte välja... Läser samtidigt som jag lyssnar på musik sååååå

20. SMS eller mail? 
Sms, fast oftast blir der messenger

21. Sött eller salt? 
Salt bc I'm salty

22. Kan du nå näsan med tungan? 
Det hade vart nåt va???

23. Tror du på spöken? 
Ehm, nope.

24. Tror du på aliens? 
Vi har ju Harry men - nej det gör jag inte.

25. Vad tror du händer efter döden? 
Jag hoppas på att man kommer till ett land med massa hundar men det lär jag få se.
 
Lista härifrån!











Kom ihåg mig?