ur very cute but louis is cuter

¦ Listor , Sharon

Vilken svordom använder du mest?

– Fitta säger jag lite mer än nödvändigt, fast det är mest när jag är med vänner runt vuxna blir det nog fuck

Äger du en iPod?

– Nej. Vad ska man med en sån till när mobilen är likadan??

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

– Har 19 larm som står på allt mellan 5:50 och 8:10 am

Hur många resväskor äger du?

– Typ en kanske

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

– En vän utan tvekan. 

När var senast någon stötte på dig?

– Uh, det har nog aldrig hänt hahah

Vad åt du till middag senast?

– Pizza

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

– Säkert

Vilket riktnummer befinner du dig i?

– 040

Är du blyg inför det motsatta könet?

– Beror på situationen tror jag

Vilken film kan du alla replikerna till?

– Titanic

Pratar du några andra språk?

– Engelska och Tjeckiska kan jag, sen läste jag Tyska i fyra år men det var till ingen nytta

Diskar du din egen disk?

– Oftast mamma

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

– Tycker inte det spelar någon roll, men det är väl lite av en tradition så...

Vad har du med dig in på bion?

– Kompisar, bacon chips och läsk. 3D brillor också. Kollar knappt bio som inte är i 3D.

Har du en blogg?

– Kan man väl säga att jag har

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

– Humor, respekt och någon som kan sätta sig in i flera situationer, se saker ur fler vinklar tycker jag är viktigt

När sov du senast på golvet?

– händer ibland. Skönt för ryggen lol

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

– Aa minst 7 men är det skola dagen efter fungerar jag ändå inte

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

– Gör en jävla massa fel själv men ja - jag tycker det är störigt att läsa texter där det fins stavfel

Vad var det senaste du åt?

– En macka

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

– Om någon knuffade mig annars är jag alldeles för höjdrädd

Tycker du om att krama folk?

– Ja jag älskaaar det

Äger du en digitalkamera?

– Ehm, guess not. Eller systemkamera är väl också digital??

Vad är du allergisk mot?

– Inget

Har du några tvångstankar?

– när jag går runt i butiker måste jag fixa så allt är i ordning i sånna där ställ som man bara kastar ner grejer i, typ radar upp choklad och sånt ni vet

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

– Reign












Kom ihåg mig?