zootropolis

¦ Cute boys , Gaby , Gif's , Vardag
*Kollar tillbaka när jag senast bloggad eoch inser att jag försummat bloggen*
 
Ok så förra veckan va det lov. Hela denna veckan har vi haft secialvecka så bara åkt runt på gårdar och gjort sådan. Gullade med en 4 dagar gammal gris och ett lamm, ville sno med dom hem... Annars har vår kära stallkatt fåt somna in också. Han var en väldigt modig katt och trodde han hade oändligt med liv men så strök han sig mot Soppans bakben så hon blev rädd och han fick sig en spark. Troligtvis gick något inne i kroppen sönder då han varken ville äta, dricka eller stå upp på 24h så då var det bäst för honom att återförnes med hans kattkompisar.RIP BC <3
 
Soppan har mestadels fått vila denna veckan faktiskt. Jag har dock varit på gymmet några gånger och sen bara varit hemma och läst FF. Nu håller jag på att kolla på TW och sedan SPN och även fixa sista med Soppan-vakten! Har även hunnit varit och köpa biobiljetter till Zootropolis till lördag då vi ska se den med lillan!


Ida Lindborg ♡    •  

får ta och se den :D

Hanna - Pilates och träningstokig    •  

Jag vill se Zootropolis. Tycker den verkar rolig.










Kom ihåg mig?