And in the daylight I don't pick up my phone

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
 
Hiya huns
 
Idag är jag inne på min tredje dag där jag crushar obeskrivligt på Zac Efron. Han har ju alltid fallit mig i smaken men efter fredagens uppsättning av High School Musical på mammas skola så blev jag lite "omg måste kolla hsm när jag komer hem" så satt uppe hela natten och kollade disney filmen som vi var helt fkn galna i för 10 år sedan. 
 
Sedan åkte jag med Ella och Gaby till stallet på lördagen för vi skulle till Börjes också - vilket var bra för mitt huvud fick vila lite från zac och alla andra boys och girls som jag freakar ut över. Köpte en del (som ni sett i Gabys inlägg) så ja - de var det. Kom hem vid två, kollade Dirty Grandpa två gånger, en själv och sen en gång med Gaby. 
 
Idag vaknade jag waaaay för tidigt men iaf kollade film (surprise, surprise en till med Efron) nämligen We are your friends, soundtracken är mmmmmmmm. Har storstädat mitt rum och försökt återuppliva mina växter annars har jag inte gjort något annat. Ska till stallet vid fyra och Erika förljer med. Ska skutta lite är tanken och sen har jag kvällen så fodrar alla hästar. 
 
Imorgon och på tisdag är vi lediga så det är skönt!
 











Kom ihåg mig?