eeeeeeek

¦ Sharon , Tumblr , Vardag
hiiiyyaaa
 
Så vädret är på topp vilket är ett massivt plus. Sitter i shorts och bränner mina ben med macen but who gives a shit. Lussnar på chill nations spelista för sommaren som är perfa och pluggar matte. Lite ibland vill säga.
 
Har fått besked om min lur, saftig summa då det är moderkortet som är sönder så är lite eeeeek på det och sen är mitt bankkort sönder och har glömt koden till mitt digipass och allting bara är eeeek för kommer ej åt min bank och bankkontoren är bara öppna på vardagarna så hahahha livet alltså.
 
Det positiva är att det knappast kan bli värre nu så uhhh. Nästa vecka får vi reda på utlandspraktiken och jag hoppas både jag och Gaby får den, men vi får se. Så med eftertanke, det kan bli sämre..
 
Tänkte bara uppdatera er om mitt urkassa liv för tillfället och hoppas ni har det bättre! 
 











Kom ihåg mig?