guess how's back again??

¦ Gaby , Surprise , Vardag
Todoloo it's gabyyyy
 
Okej så hej alla kära vänner. Sharon fixar ny design och har lovat vissa att blogga så det är väll dax att ta sig i kragen och typ göra det osså. Men lixom mitt liv flyter på. Skolan, stallet, hemma är typ de jag gör?? Min replik på matten idag "Asså min mamma kan inte pq formen men hon har klarat sig ganska bra i livet äsålänge" omg alla typ dog av flabb. Sen gjorde vi typ upphöjt till 1/5 och sånt ja och Sharon frågad om läraren kan ge ett exempel när vi kommer behöva använda detta i verkliga livet och hon bara "jag vet inte närsta fråga hahaha"
 
Roliga nyheter:
- Igår fick vi veta vilka som fick stipendium för utlandspraktik och både jag och Sharon tar oss en trip till Sydafrika och praktiserad med lite vilda djur på savannen i 3 veckor!! Tjohoo, 40-50 graders värme <<3<3<3<33<3<3 
- Soppan går superbra nu och de går dessutom ute 24/7 nu
- Vi var precis på Pinchos med kompisar för att fira Tezz på sin 18 års dag och de var härligt <<<3<33333<3<3
- Det är nästan snart sommarlov
 
Dagens sad nyheter:
- Idag skulle Cory fyllt år...
- Jag är sämst på matte 
- Det är snart sommarlov och jag ska jobba hela sommaren











Kom ihåg mig?