hold'em

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Hiya huns
 
Idag hade vi vanlig skoldag. Först var det svenska där jag och Linn debatterade mot varandra om gratis kollektiv trafik. Blev lite hetsigt men läraren bara skrattade när vi ville attackera varandra mer + att han sa att vi båda redan har A i kursen så det var ju bra. Efter svenskan hade vi sedan naturkunskap (det eller BIO är inte helf hurda för vi har hoppat mellan kurserna) där vi hade sex-ed så det var också chill. Läraren är definitionen av chill så alla hans lektioner är alltid härliga. 
 
Lunchade sedan på Thai och efter det hade vi engelska. Hade bokredovisning i små grupper om tre och det gick också bra. Fick A på den uppgiften men samma här, har redan A i kursen så det var ingen skillnad. Resten av lektionen satt vi bara typ var inne på FB eller som jag - spelade Kendall & Kylie. 
 
Sista lektionen var samhälle där vi först kollade ett 15 min lång klipp som var riktigt töntig som till och med vår lärade intygade. Efter det blev vi indelade i grupper (ja typ hela vår skolgång är baserad på grupparbeten) men nu fick vi en tes som vi skulle googla och berätta om för klassen sen. Gick också hur bra som helst. Efter lektionen pratade jag med läraren om betyg i kursen för hon har en annan bild av vad som är bra än vad jag har, och som det ser ut nu så ligger jag på ett B och då är jag nöjd!
Åkte sedan till stallet efter tre och var i stallet och hade tagit in Soppan vid ungefär fyra. Sadlade och tränsade sedan satte jag klockan på 30 minuter och så red jag ut tills den ringde och då vände jag tillbaka. Så det blev alltså ungefär en 35 minuter lång skrittrunda i solen. Synd bara att det inte var lite varmare i luften...
 
Åkte hem efter fem och har hunnit kolla James' nya Carpool Karaoke med Demi och Joe, nu ska jag kolla säsongens sista EP av TVD och sedan ska jag fortsätta kolla TO!
 











Kom ihåg mig?