It has made you run, is it me that you’re desperately after

¦ Sharon , Vardag
Hiya huns
 
Idag har vi haft studiedag så var inte i skolan. Vaknade vid typ åtta, kollade alla mina sociala medier och sedan spelade jag och Gaby sims till typ ett.  Hade tänkt åka till stallet på fm men det pissregnade och åskade och blixtrade och jag vet ej vad så sköt upp det. När klockan var tre typ så jag bah "ok nu åker jag till stallet" men så kollade jag The Lucky One och Gaby bara "jag ska köpa godis vill du ha nåt???" så kom hon tillbaka med eminems och "det var fucking blah varmt ute" så då bestämmde jag mig för att inte åka till stallet alls. 
 
Typ nu spontanbestämmde vi med fränds att träffas så köpte snabbmat och satt ute på gården hos vår kompis och åt och snackade. Mys. Gaby spillde typ halva sin Somersby över sig och alla dog av flabb sen snackade vi mest om skolan och så snapade Sara hela min topplista på snap så fick typ "hej vem är du" tillbaka från 30 pers. Sen råkade jag slänga mitt ida och bankkort i soptunnan men vi räddade det. lol.
 
Imorgon är det skola som vanligt, inget emot det faktiskt. Har så tradigt hemma ändå så lika bra att vara social med andra antisociala!
 


JUNITJEJ    •  

Så skönt med en studiedag!










Kom ihåg mig?