listen up hog faced sluts

¦ Sharon , Surprise , Vardag
// Bild från i söndags //
Hiya huns
 
Idag var det karaktärsdag som vanligt i skolan. Fick feedback på min uppgift så jobbade med den på morgonen och sedan resten av tiden ända fram till lunch så jobbade jag med djuren i djurrummen. Under lunchen stack jag, Gaby och Felicia till Trianglen för att vaccinera oss eftersom vi ska till Sydafrika. Måste fixa det så fort som möjligt för att vi ska hinna få alla sprutor i tid så passade på under lunchen. Köpte sedan Subway och fick lov att äta på lektionen. På eftermiddagen flyttade vi djuren till rätt deras nya rum (de har byggt om våra lokaler) och så hade jag en muntlig uppgift också. 
 
Inget stall idag, har ont i huvudet av vaccinen och armen värker så det var ingen bra idé att åka. Har inte varit där på hela veckan, men har inte haft någon ritigt lust... tror det var för jag installerade sims och ville spela men nu laddar det ändå så sjut länge så det blev tråkigt att spela haha. 
 
Imorgon har vi fokusdag i skolan så ska mötas upp med Felicia och Charlie på morgonen för att jobba med en BIO uppgift, sedan ska jag skriva två engelska prov på förmiddgen och på em ska jag skriva kursprov i matte. Hoppas jag kan höja mig i matte lite men vi får se...
 
Nu ska jag äta och kolla någon film tror jag. Har kollat lite YouTube men de jag följer har inte laddat upp något nytt och mina serier är slut (för säsongen) förutom SPN som har säsongsista inatt och så KUWTK men det airar på lördagar så har typ inget att göra... 1st world problems
 


Helene    •  

Så fin bild! Fin häst :3










Kom ihåg mig?