nightmare

¦ Gaby , Gif's , Stallet , Vardag
Heyyaa buns
 
Efter skolan var jag tekniskt sett i skolan. Eller ja, var på studieverkstad som det kallas, typ mentorstid med lärare så man kan få hjälp med saker.. Satt i en och en halv timma och gjorde matte.. jättekul. Men de hade med sig lärargodis som gör att man lär sig bättre eller de säger dom iaf haha lärare på vår skola.. Tro det eller ej men mej jag tycer själv jag blev mer klok på pq-formeln endå..
 
Okej så sen stack jag äntligen till stallet. Tanken var att longera som sagt men så blev det inte. Skrittade istället ut med A och N på deras Izac och Shanti och två luffsande hundar. Skrittade långa rundan och mötte två ston med vars ett föl.. Och Soppan älskar föl och små hästar. Så hon fick ju damp. Stegrade och bockade-ish och höll på att gå in i elstängslet.. Men lite gulligt när hon visar upp sig och de andra kallar henne gay hah ja varför inte?
 
Sen hade jag lite tid över innan hovis skulle komma så kollade klart SPN-avsnittet jag han börja på i skolan. Hovis kom tidigare och fixade henne hovar som han berömde ås fint! Sen var det ut i hagen för Soppans del och hem för min!











Kom ihåg mig?