ny design!

¦ Kreativt , Outfits , Sharon , Vardag
//  J E A N S  -  C H E A P  M O N D A Y  //  T - S H I R T  -  L E V I ' S  //
 
Kännde mig lite tumblr igår.
 
Hiiyyaa huns
 
Som ni (förhoppningsvis) ser så har bloggen fått sig lite uppfräschning. Har tidigare bytt design så ofta så fick plåga mig själv med att inte göra det denna gången - tills jag fick nog. Hoppas den fungerar som den ska för alla, allt ska vara i sin ordning - länkar och sådant alltså. På mobilen fungerar den också (har bara kollat på iPhone plus versionen dock) men det bör inte vara några problem. Annars låt mig veta!
 
Anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna är pga. att jag kodat de nya mallarna! Annars så var det en kort dag i skolan igår då vi skrev nationella prov i engelska. 
 
Idag är vi lediga för vår engelska lektion är på "valfri plats" så vi jobbar hemma, ofc. Senare kommer Clara hit, och så ska hon med oss till stallet så ska vi hoppa. Har hittat en övning på Hippson som vi tänkte försöka oss på, där både galoppbyten och framåtbjuding är med - vilket passar oss bra då Soppan kan bli lite loj efter hindret och då vi håller på att öva på byten i galoppen! Ska även försöka fota i solnedgången om det går, men det blir både bilder och filmer i kväll / imorgon i vilket fall som!
 


jcp.blogg.se    •  

Jättesnyggt!










Kom ihåg mig?