recap av veckan

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Vardag
 
Mmmm fina (men problemataiska) Lima bean.
 
Hiiiyyyyaaa! Tänkte göra recap av veckan, har hänt en del... Inget jätteintressant eller så men kännde för att blogga lol
 
Måndag, inget viktigt i skolan, var hos Soppan på eftermiddagen. Red ut och hoppade lite stockar, hon var jättepigg och sprang på väldigt. Det var fint väder och varmt så det känndes jättemysigt. 
 
Tisdag, skola med NP på morgonen. Gick nog bra, känndes inte så svårt men har nästan aldrig problem med skiv-delen det är först på lyssna som jag typ vill gråta och överväger om jag behöver hörapparat. Efter lunch var det vanliga lektioner så det var riktigt bull men annars så...
 
Efter skolan var jag på Telenor och lämnade in min mobil för den är död. Ville gråta när jag gav bort den, fick inte heller nån lånemobil för guess what???? alla är slut efter valborgsfirandet där typ halva folket hade lyckats tappa mobilerna i sprit. Jag var inte en av den jag bara kom i fel tid dock..
 
Idag var jag och skrev på arbetskontrakt på morgonen sen i skolan var det matte och då grät jag typ hela lektionen för idk det bara gick bajs sen gick det bra typ en uppgift så då fick jag upp hoppet men sen höll inte det så länge så ska räkna lite hemma ughh 
 
Lunchen var roligt, kompisen berättade om när han köttat ett äpple i ryggen på någon som irriterade honom lol trodde jag skulle kvävas av skratt. Sen sist hade vi biologi-ish, de lektionerna är lite fucked men jajja, vi hade bio iaf och då snackade vi i grupp så lärarn bah: ok du få A fast jag typ inte sagt nåt så jag bara tack bror så gick jag så idk vad som händer i den kursen men jag är lite idc typ också så det andra jag gjort väger väl upp eller nåt.
 
Var i stallet sen, hade markarbete med Soppisen och först gick det ganska eeek men sen gick det ganska så yaaaa så wohoooo. Jobbade på volter i traven och skritten mycket först för att få henne rund och fin och det gick tillslut så då bytade jag övning till galoppombyten och det gick megabra så levde lite på det resten av passet!
 
Nu är jag så jävla glad över långhelg och för att mina asdryga kompisar ej kan störa mig så peace out.
 











Kom ihåg mig?