5 saker jag stör mig på: School edition

¦ Cute boys , Surprise , Vardag , Åsikter
1. Att man aldrig får använda hissen
Så har det i alla fall på varit på alla de skolor jag gått på genom åren. Är det för att man fastnar? Är det för att det hade blivit köer för att komma till andra våningen? Är det för att vi behöver motion?? Jag vet alltså inte men har alltid fått döda svar från lärare som bara "för att det är så" JAHA?? Men alltså kan du utveckla och nyansera ditt svar lite mer eller??
 
2. Lärare som inte är konkreta med vad som krävs av en
Nej men tillexempel så ber man läraren läsa igenom ens text och så säger de "ja det var bra" okej??? Bra som A bra eller bra som C bra?? Stor skillnad mellan dessa två betygen min vän. Säg istället: nej det fucking suger kassera hela skiten istället för att säga "det är jättebra" och sen så får man tillbaka uppgiften med betyget C och man bara ???? det här är inte "jättebra"
 
3. Lärare som hjälper de personer som sitter närmast där de befinner sig även fast andra räcker upp handen först
Ursäkta?? Jag var först då ska du fucking hjälpa mig och inte bara "jag tar dig nu när jag änå är här" ?? vi har något som kallas kö-system i sverige och jag tycker vi bör följa även denna i ett klassrum. 
 
4. Packa-inte-ihop!-Lektionen-är-inte-slut-än lärare
??? det är legit 30 sekunder kvar och det tar dig så lång tid att säga att vi inte ska packa ihop så när du faktiskt är klar så är lektionen slut och då är det fucking byebye så your point is not valid.
 
5. Lärare som alltid är sjuka/VAB:ar/är på möten
Alltså??? I 9:an hade jag vikarie i Tyska mer eller mindre hela tiden. Jätteskönt egentligen men när det inte var en vikare som kunde tyska var det bara rent av sagt onödigt att ha lektion. När vikarien kunde tyska blev det lite sådär halvt seriöst och sedan när ordinarie lärare var tillbaka så kunde vi inte ett piss vilket resluterade i medelbetyget E för oss alla. Great.
Bilderna: För att man kan relatera och för att det är one direction
 


Amina    •  

Hahahaha, så stor igenkänning där! Men det var länge sen nu... Med vänlig hälsning, gammal tant :o

Svar: Nejdå! Du kan väl klättra lite när du vill ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?