"nu gråter jag bra på mattelektionerna"

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns
 
Rubriken är ett citat från mig själv, som jag sa till läraren jag hade min stora breakdown hos. Hon var glad att det inte längre är hennes ämne där jag låter tårarna rinna, men jag grät ändå på slutet av hennes lektion. Är fortfarande jättestressad så vill bara sova istället. 
 
För övrigt så är Cody och Simba på besök igen. De är här tills på söndag sedan ska de hem igen. Soppan mår bra, det börjar bli mörkt när man är i stallet men sån är hösten. Två veckor kvar sen drar vi till varmare väder. Uppadatingen kommer inte skilja sig mycket från hur den är nu, har däremot gjort ett par tidsinställda under typ fyra dagar så ska se om vi kan fixa minst 1 inlägg varannan dag i alla fall! Har bara lite brist på inläggs idéer...
 











Kom ihåg mig?