Appreciation post - Glee

¦ Gaby , Gif's , Vardag
2009-2015
 
Hiya huns!
 
Kom in i ett sånt Glee-mood som händer typ flera gånger i veckan haha opps... Vet inte helt varför serien tilltalar mig så himla mycket men tror det är för att de sjunger och dansar och nästan varje episod gjorde mig glad. Förutom 'The Quarterback' ofc... Minns hur ledsen jag var för Cory och Lea hade varit (och är på ett vis) mitt OTP och hela den episoden var såklart förödande att titta på. RIP Cory.
 
Meen! Har ju såklart flera än en favvolåt som de gjort cover på ocht tänkte länka 4 av dem under!
 
 
 
 
 
Det var svårt att välja men dessa fyra får de bli! Som ni märker är de lite äldre låtar men det är vad jag gillar bäst hehe. Men för er som inte sett Glee av någon anledning så kan jag säga att serier passar långt ifrån alla. Men sååå underbart om du är en av dem (som jag!). 


sara    •  

tittade jämt på glee för några år sedan, sådan feel good serie tycker jag!:)

Svar: verkligen!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?