Börjar alla mina inlägg såhär??

¦ Gaby , Vardag
Ni skulle bara veta hur mycket man vill tillbaka till dessa 3 veckor i SA. 
 
Typ 'Gaby är tillbaka!!!!' eller något?? 
 
Så egentligen skulle ja ha typ slutat blogga men eftersom jag verkar ha mer tid än väntat så kan jag lika gärna slänga in några rader här.
 
Idag så bokade vi äntligen tåg och hotel till Harry i november. Så sjukt taggad!!
 
Igår så hoppade jag Z i paddocken bland annat. Gick skitbra med andra ord. Supernöjd. Orkar inte lägga upp bilder. Sorry.
 
I veckan har jag varit i stallet och håller på med mitt jobbsökande. Som jag hoppas drar igång mer nästa vecka. Det jobbigaste jag tycker atm är att allt måste vara strukturerat. Allt. A L L T. Det är sjukt jobbigt för om det inte är det så måste jag typ sluta med allt. Eller så börjar jag om med allt också. Men asså börjar om med allt varannan dag och det är så ohållbart hahah. 
 
Life update ala Gaby. Bye.











Kom ihåg mig?