Ett efterlängtat köp

¦ Sharon , Shopping , Vardag
 
Hiya huns! 
 
Idag, äntligen! Var på Apple och köpte min nya dator, som jag väntat. Den ska användas till plugget, men ska såklart ha den ett bra tag framöver så Photoshop ska installeras omgående så jag kan jobba ifrån den också! 
 
Annars har det inte hänt så mycket nytt. Spelat SSO mest samt att jag var i stallet i onsdags och red ut till byn. Soppan skötte sig jättebra bland alla bilar och resten av allt hon inte ser varje dag. Jag kollar också Teen Wolf väldigt mycket nu eftersom jag vill hinna ikapp till imorgon, därav har jag inte bloggat så mycket som jag velat. Hoppas på att kunna börja uppdatera lite bättre från nästa vecka med i alla fall dagliga inlägg, och när skolan drar igång vill jag gärna sätta in bloggandet någonstans i mitt dygns-schema om jag kan. 
 
Ska också ta ett snack med Gaby om hon vill vara kvar eller inte för isåfall får jag göra om lite i designen, och göra det hela till en "ny" start eller vad man ska kalla det. Kan ju också dra upp motivationen lite. Just nu känns det bara som om jag måste be henne blogga hela tiden, och det drar ner på min motivation, så kanske bättre om hon lämnar om hon vill det.
 
Imorgon ska vi städa och fixa till i stallet så blir en hel-dag där kan jag tänka mig. 
 











Kom ihåg mig?