Första dagen på plugget avklarad!

¦ Natur , Sharon , Tumblr , Vardag
 Denna bilden kom upp på min tumblr dash.. Gissa vem som vill tillbaka till Maldiverna?
Hiya huns!
 
Som rubriken lyder har jag alltså klarat av första dagen i skolan! Det är dessutom första gången på 12 (!!) år som jag börjar skolan UTAN Gaby, så jag var såklart väldit nervös och kännde mig lite ensam... vilket jag aldrig gjort förut. Men kommer såklart hitta vänner (hoppas jag) även fast jag bättre gillar att just plugga ensam, så skulle det inte vara fel med någon man kan prata med. Vi har ju inte blivit indelade i våra grupper än men ska nog se till att hitta någon ny att konversera med!
 
Clara jobbar ju även på sjukhusområdet där jag pluggar. Malmös sjukus är ju ett universitetsjukhus och det passar ju perfekt att ha någon så nära i alla fall. Vi åt lunch ihop idag, och kan ju alltid träffas över lunchen även fast vi (som fattig student) kommer värma vårt käk så kan vi ändå äta tillsammans. Känns så vuxet på något vis. Men jag är så taggad och tycker verkligen det känns som en fräsh start!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan, för det har i alla fall jag!
 


MALIN    •  

Skulle SÅ gärna vilja besöka Maldiverna! Vilket paradis! Kram

Svar: Det r värt varenda krona! Gör det om du får möjligheten! Kram
Sharon Eden America Hajny

Denise    •  

Det är klart att du kommer att hitta nya vänner i din nya skola och klass! :)

Ida Lindborg ♡    •  

Men vad spännande!:D

Linnea Kinis    •  

åh, hade också velat åka till Maldiverna :)

Svar: Det är lätt värt pengarna!
Sharon Eden America Hajny

Anita    •  

Du kommer givetvis hitta massa nya bekantskaper :D

Amanda Sofi    •  

Härligt med en bra start!










Kom ihåg mig?