on a crash course

¦ Sharon , Vardag

Hiya huns!

Igår träffades vi med bästa Linn på kvällen efter att hon kommit hem från jobb. Hennes kille lagade mat till oss hemma hos dem sen gick vi hem till Linn efter att ha snackat massa gymnasie-minnen. Vi spelade kubb och kastade gris på deras gräsmatta, och hade almänt kul med massa skratt. När vi kom hem så var jag så trött så jag kollade bara lite yt innan jag somnade.

Idag har jag varit hemma. Har spelat sso samt varit och handlat. Kollade även andra episoden av TW nu så jag är ikapp i alla fall. Lite besviken på att Dylan inte är med så mycket i sista säsongen, men han har haft fullt upp med Death Cure och olykan han var med i sköt ju dessuom upp de inspelningarna så kan bara tänka mig hur många anledningar det finns till varför han inte är med så mycket som jag (med flera) hade velat.

Imorgon är planen att Clara och kanske Ester, ska med och fota oss och Soppan!

 

 











Kom ihåg mig?