Sjukling

¦ Sharon , Vardag
Min nya Connemara, Daydream i Mistfall! (Är den inte lite lik Soppan? haha!)
 
Hiya huns!
 
Jag har gått och fått mig en rejäl förkylning, suck. Har som tur "bara" missat en föreläsning i veckan då resten varit inställda på grund av sjuk lärare. Så jag har stannat hemma och pluggat i min ensamhet, samt att jag varit i stallet "för att ta det lugnt" ni vet, och mitt i allt så har SSO lyckligtvis släppt ett helt nytt spelområde så Gaby och jag har spelat lite! 
 
Annars var jag i skolan idag då jag kännde att jag behövde gå dit. Måde inte mycket bättre även fastän jag har hällt i mig te från morgon till kväll. Pluggade lite i skolan och sedan hade vi praktiska övningar om syrgas och sonder och annat läskigt. 
 
Imorgon ska jag ta det lugnt hemma och plugga lite. Har tenta på måndag så hoppas jag blir frisk tills dess!











Kom ihåg mig?