Super-Soppan och lurviga-Lettir

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Igår träffades vi med pappa på stan och fikade på förmiddagen. Snackade lite julklappar, skidor och typ livet och så drack vi varm choklad och hade det trevligt. Åkte till stallet vid halv 1 tiden och bestämmde mig för att rida ett dressyrpass på Soppan. Hon skötte sig super! Jobbade mest i galoppen både på volt och längst med spåret. Efter det skrittade jag av ute och sedan så när jag var klar med Soppan och hade släppt ut henne i hagen tog jag in Lettir. Blev lite longering för hanns del och det gick också bra. Full fräs i galoppen men annars så skötte han sig också bra. 
 
Kom hem och åt mat och sen kollade Gaby och jag på Guardians of the Galaxy. Ska nog kolla Vol. 2 ikväll, men får se. Vi ska iväg runt 3 till våra kompisar och göra sånna "nejlika-apalesiner" bc vi är fem år och det är skitul haha. 
 











Kom ihåg mig?