Puppy-sitting

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jag har blggat dåligt de senaste dagarna men lusten har inte funnits där helt enkelt. Vädret är trist och det händer inget nytt med Soppan och jag spelar mest nu för tiden så ja... 
 
Men hur som helst. Igår passade jag och Gaby Cody och Mozart. Cody känne ni säkert igen sen tidigare men då var hans kompis Simba som tyvärr fått somna in. Mozart är deras nya hund, han är 20 veckor gamal så han var en riktig hit när vi var ute på promenader. Man smälter ju så söt han är. 
 
Imorgon kommer vår kusing hit och stannar till på fredag så kommer nog inte blogga så mycket då heller. 
 
Och juste! Jag kom in på Sjuksköterska linjen så där börjar jag till höst! Jag är lite nervös men jag tror det blir jättebra. Har planer på att specialicera mig sedan, och även söka läkarlinjen till nästa vår. Men men vi får se. Tyvärr har jag aningen för låga betyg och högskleprovet är inte min grej. 
 


Joanna-Livet med psykisk ohälsa    •  

Vilken sötnos

Svar: Visst!
Sharon Eden America Hajny

V    •  

Åh vad söta! Vet ni vad Mozart är för ras/er?

Svar: Mozart är en renrasig Labrador med färgen Silver! Tyvärr är det inte en godkänd färg för rasen här i Sverige (vilket betyder att man inte ska avla eller ställa ut honom) men i Danmark där han är uppfödd och köpt är färgen godkänd.
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?