Massa joggning

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns! 
 
Igår hann jag inte blogga för vi var iväg på förmiddagen sen när jag kom hem så spelade jag Howrse och på kvällen gick jag och sprang i parken. Hade satt upp som mål att springa typ 5km/ vecka så sprang jag 3km bara igår. Blev lite förvånad men det är bra ju. Dagen innan sprang jag och Gaby längst stranden. Det blev runt 3,5km det också, känner mig jätteduktig att jag både gymmar och springer varje dag!
 
Idag är det väldigt varmt. Har spelat Howrse på morgonen och städat lite. Ska till stallet runt 4-5 tror jag och så springer jag dit så slipper jag springa när jag kommer hem igen. I stallet ska det mockas hage och så ska jag nog rida lite dressyr barbacka på banan tror jag!


Sara    •  

Åh så duktigt av dig!

Mikaela    •  

Grymt duktigt att springa så mycket :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt! Och snygga springkläder! :D










Kom ihåg mig?