Is everything a joke to you? Funny things are

¦ Djur , Kreativt , Sharon , Shopping , Vardag
Hiya huns!
 
Idag har varit en väldigt hormonell-dag för min del. Estrogen nivån var lite väl hög idag och sen ställde en stallkompis till det lite så det kaosade men vi fixa allt och alla är nöjda och glada och på samma team igen, haha. 
 
Jag har mest underhållt mig med Hw samt youtube och alla compliations av Chris Evans Funny Moments samt att Gaby och jag kollade klart Guardians of the Galaxy. Ska kolla Ant-Man nu efter vi käkat tror jag. 
 
Imorgon, om allt går enligt planen så ska Clara med till stallet så hoppas på lite nya bilder. Men vi får se. Annars så har jag köpt mig en ny bok som jag sparar till Maldiverna, den är ett par 100 sidor så det borde räcka hela flygresorna!











Kom ihåg mig?