oj oj oj

¦ Andra Hästar , Djur , Natur , Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Tänkte köra på någon snabb sammanfattning av de dagar som gått sen jag sist bloggade.. 
 
Förra veckan var skolan helt normal. Tror inte det skedde något speciellt. Vi var på köpenhans zoo med vår klass dock, för att göra en uppgift där. Gick ju lagom bra att ta sig dit (vi åkte med de två mest förvirrade lärarna) så vi fick typ inga instuktioner var vi skulle av, så vissa ville hoppa av på CPH och min grupp ville av på nåt jätterandom ställe, men vi alla kom i alla fall fram till rätt station sen. 
 
Efter den dagen var det fredag och då släppte Mr. Styles sina konsert (om man ens kan kalla dem det, lol) biljetter, och Gaby och jag köpte oss ett par. Så ja, nu ska vi se Haz i höst. 
 
I lördags besökte vi Hanna på hennes praktikplats. Jättefin gård med fina hästar. RGB var där tidigare och provred en häst men vi missade han tyvärr. Hanna tyckte vi skulle hoppa hennes mega-häst Zaresta, så det gjorde vi på lite fjantiga höjder. Efter det promenerade vi lite i sommarhagen och snackade, hade jätterolgit som vanligt och skrattade en massa, hahha.
 
I söndags var vi med familjen och firade en födelsedag på Katrinetorp. Vi hade reserverat bord och lyckedes hamna på ett sådant fint ställe där man såg rakt på disken (så att man såg alla fräna boys som jobbade där lix) och omg det fanns en SÅ SNYGG KILLE där så jag och Gaby dog. Vi fnissade som småtjejer och varje gång han tittade på oss blev vi typ ill-röda i ansiktet. Han skrattade lite osubtilt varje gång han gick fröbi, och han visste garanterat att själv han var snygg OCH att Gaby och jag höll med.
 
Igår var Ester här för att lämna hönät hon köpt till oss (eller ja till Soppan) så jag och hon åkte på "stalking turné" för att finna denna gudagåva som var anställd på torpet. Vi gick igenom instagram konton och taggar och hittade han på en bild och sen jobbade vi oss därifrån tills vi hittade han på facebook. Allt under en timme. Så till SÄPO: Personalbrist? Vi finns här.
 
Denna veckan har jag annars gått en kurs i viltrehabilitering, så vi har fått lära oss att hantera döda djur, om fåglar och ugglor, igelkottar och annat man hittar ute i naturen. Intressant men också ganska långdraget med mycket föreläsningar och lite praktiskt arbete.
 
Jo och sen, vi har börjat spela HW väldigt aktiv så just nu hänger vi där en hel del och avlar på shettisar, fånigt, visst?











Kom ihåg mig?