Att leva i presens

¦ Djur , Sharon , Vardag
Tezz
Hiya huns!
 
Måndag idag. Veckorna flyr verkligen känns det som och det känns som om jag inte hinner med allt jag vill och behöver hinna med. 
 
Idag var jag hur som helst i skolan på ett seminarium. Sedan satt jag och två kursare kvar och pluggade. Kom hem och skulle spela en stund med Gaby och tänkte att jag inte beöhver stressa innan jag skulle iväg igen. Men min jäkla bajs dator tog femhundra år på sig och fick starta om den typ tre gånger innan jag kom in på servern så blev inte så mycket spel innan jag var tvungen att gå igen. 
 
Gick med Erika och Tezz till stranden då jag hade lovat henne och för att hon hjälpte mig köra en sak till mammas jobb. Så det var mysig men kallt och blåsigt... 
 
Imorgon släpper jag ut hästarna men har en tid att passa så hinner desvärre inte göra något med Soppan. SSå hon får vila, men det gör inte så mycket. 
 











Kom ihåg mig?