Hämtat jeans & skaffat ny lur

¦ Sharon , Shopping , Vardag
Mina jeans från Levi's som jag äntligen hämtat och min nyta iPhone!
 
Hiya huns!
 
Har bloggat så dåligt på senaste.. Har ju skrivit tenta och har därmed fokuserat mycket på att plugga och nu när den är över så känner jag mig rastlös och vet inte riktigt vad jag vill... Har satt mig framför mina stationära flera gånger för att reidgera bilder eller fixa ihop några inlägg men jag tröttnar halvägs in och så blir det aldrig något utav det. 
 
Men hur som helst. I går var mamma och jag på stan och jag hämtade bland annat ut mina jeans och skaffade mig en ny telefon. iPhone 8 plus blev det och än så länge är jag nöjd. Den skiljer sig ju inte så mycket från min gamla ;)
 
Ska även till stallet idag. Inte så ridsugen så får se vad jag hittar på! Tänkte ta med kameran men får se vad jag bestämmer mig för. 











Kom ihåg mig?