Höstdag

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag är det storm ute. Och kallt. 
 
Sov jättedåligt i natt för jag nojjade jättemycket över min dator laddare som jag råkade ta sönder kvällen innan. Intalade mig själv "att det bara är att köpa en ny" som såklart är helt sant men har man fucking ångest och panik så vrider man sig för minsta lilla. 
 
Hur som, mamma fixade såklart min laddare och änså länge fungerare den som vanligt så investerar i en ny när denna går helt i bitar. Annars har jag spelat hw samt redigerat i PS. Var aldeles för länge sen jag gjorde det men känner att jag inte har tid riktigt..
 
Mamma och jag var ute i kungsparken en runda. HAde md mig kameran så tog några bilder. Vi skulle köpa en pumpa också för att baka paj men mamma hade lagt av sig sitt kort hemma så det blev ingen pumpa denna gången... 
 
Ska spela SSO nu och sedan ska jag kolla youtube och film!
 











Kom ihåg mig?