Lat-lördag

¦ Gif's , Sharon , Vardag
Såg The Fox and the Hound härom dagen, Disney i mitt hjärta för evigt alltså ♥ 
 
Hiya huns!
 
Idag har jag knappt gjort något, har inte ens varit ute! Så skönt dock haha. Har kollat senaste avsnitten av
SPN och KUWTK (de enda serierna jag följer!!!) och så har jag spelat SSO. Har även suttit och grejjat med den nya headern, som jag blev nöjd med. Har haft noll idéer om hur jag ville göra den men kännde verkligen inte att jag tyckte om den gamla längre, men nu så äntligen. Idéerna kommer under tiden som jag klipper och klistrar i PS, vilket är tur.
 
Imorgon ska jag till stallet men vet inte vilken tid eller vad jag ska hitta på med Soppan. Vi får se helt enkelt, kanske jobbar lite löst med henne. Nu ska jag i alla fall kolla på någon film!
 











Kom ihåg mig?