En helt vanlig torsdag

¦ Sharon , Stallet , Vardag
Renoveringen av stallet i full gång!
 
Hiya huns!
 
Imorse hade jag en föreläsning mellan 8-10. Efter det åkte jag hem och så spelade jag SSO. Efter det pluggade jag inför imorgon. Har seminare som jag nämnt tidigare. Det är direkt på morgonen det också och efter det slutar jag så blir en lika kort dag som idag, skönt! Ska till stallet mot eftermiddagen och måla och greja lite. Sedan får jag se om jag orkar rida annars så myser jag lite med Soppisen bara, och så har jag kvällfodringen
 
Bildkommentar: Som ni kan se, det har målats både i taket och boxväggarna, samt att gallret fått en ny färg. Allt är inte klart än, men uppskattningsvis har vi nog gjort mer än hälften i alla fall. Det måste ju bli klart innan hästarna flyttar in igen! Det är lite rörigt som man också kan se, men vi har kommit överrens om att stallet ska vara så fritt på saker som möjligt, vi har ju förvaring både i sadelkammaren (som också ska renoveras, woho!) och på logen. Kommer bli så snyggt! När det är helt klart kommer jag ta fler bilder och göra en ny stall-tour!
 











Kom ihåg mig?