En promenad i slottssträdgården

¦ Kreativt , Natur , Sharon , Vardag
Ett gamalt boningshus som tillhörde möllan när den var i bruk
 
Hiya huns!
 
Idag var jag i skolan mellan nio och tolv. Hade en föreläsning som jag inte tyckte var så intressant, samt att jag inte föredrar den föreläsaren vi hade men jag klarade mig igenom det ändå! Kom hem strax efter 12 och pluggade en del (aka läste typ 200 sidor i olika böcker) och sedan hade jag och Clara bestämmt oss tidigare under dagen att vi skulle ut på en promenad. Penny hängde med (Pennywise som jag kallar henne bc it siuts her) och jag valde att vi skulle gå till slotts/kungsparken. Hade med mig kameran då jag kände för att fota lite nytt!
 
Imorgon ska jag ses med en klasskompis på stadsbibilioteket så ska vi plugga där. Har min första tenta den 12 oktober så vi bestämde oss i veckan att vi ska börja plugga till den tillsammans under våra lediga dagar och under de dagar vi har instuderingstid. Sen ska både jag och Gaby till stallet mot eftermiddagen och rida ut en sväng på Soppan och Zeta!
 











Kom ihåg mig?