Första veckan avklarad!

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Arkivbild på Soppan!
Hiya huns!
 
Nuså! Har alltså överlevt första veckan på campus, och tänkte dela med mig av några quotes som jag snappat upp under första veckan som uni-student!
 
"Här är ännu ett begrepp som har 7000 olik betydelser" - Min professor i Omvårdnad. Såklart jättelugnande att få höra som nybliven student. 
 
"Wow, så många mikrovågsungnar" - en lätt imponerad elev som diggade "skolköket".
 
"Allt snus de säljer på sjukhusområdet är nikotinfritt - vad gör det för nytta?" - Han som ville ha nikotin-snus. Nackdelen med att plugga på ett sjukhusområde.
 
Annars har det för min delfungerat bra och jag är än så länge nöjd! Har hunnit vara i stallet också. Inte idag då, men i går var jag där. Pluggade lite först efter att jag slutat i skolan, sen åkte jag vid 6 tiden och red med M & Z. Ett intensivt pass på stubbarna runt omkring! 
 
Nu ska vi kolla Baywatch med mamma och äta chips! I hegen passar vi Loke, Claras brors hund! 
 
 


Ida Lindborg ♡    •  

Vilken sötis!

Sv: Åh härligt och tack ska du ha!:D










Kom ihåg mig?