GoPro: Longerar Soppan och kör Zeta!

¦ Andra Hästar , Djur , Kreativt , Sharon , Vardag , Videor
 
Film från igår!
Morgonljuset när jag cyklar till skolan / vackra stadsbiblioteket / söta Hera och Pig (min gosenalle som jag älskar!!) 
 
Hiya huns!
 
Igår hade jag instuderingstid vilket betyder att jag kan plugga var jag vill. Då jag hade en bok att hämta på biblioteket blev det att sitta där en liten stund annars var jag hemma och gjorde annat. Runt tre åkte jag till stallet. Började med att fixa på Soppans box som är helt klar nu (äntligen) och sedan tg jag in Soppan och gjorde henne i ordning för longering. 
 
Longerade över travbommar på böjt spår och blev lite besviken på att det gick så dåligt, (eftersom jag inte tycker det är något ytterst komplicerat) men eftersom detta är i princip första gågen jag på alvara longerar över några bommar whatsoever så kan jag inte sätta för myckeet press på varken mig eller Soppan. Annars skötte hon sig super!
 
Efter det så fixade jag Zeta och tog fram hennes vagn och så åkte jag och M ut på en mysig körtur med Zeta! 
 
Idag hade jag ett seminarum från 8 till 10. Hälsade på Clara på jobb i typ 10 minuter sen så stack jag hem och spealde SSO och fixade filmen ovan! Ska nu kolla på Teen Wolf och sedan ska jag laga tacos!
 











Kom ihåg mig?