Sims-edition

¦ Gaby , Spel , Stallet , Vardag
Vår lägenhet - I sims!
 
Hiya huns!
Idag så har vi båda mått lite sisådär. Har mest varit hemma, spelat SSO, kollat på film och sovit. var en runda runt till en gammal granne för jag passar hennes två katter nu! Myste lite med dem och så. Hemma så spelade jag sims och som ni ser ovan så så byggde jag ett hus som ser ut som vår lägenhet! Det var svårare än jag trodde haha men det blev endå bra tycker jag! 
 
Imorgon ska jag till doktorn för att kolla upp en sak ang min handled. 
 
Igår passade vi en hund, Loke heter han och det var Claras brorss hund! Hämtade upp han vid två typ och sen tog vi med han till stallet! I stallet målade vi allt galler i vår box (vänta bara tills hela stallet blir färdigt och fint SÅ snyggt det kommer bli!). Sen hoppade vi lite barbacka i repgrimma! Gick bra, red ju väldigt kort och jobbade henne inte så finns sådär lagom mycket att säga om passet. Loke var iaf snäll hela dagen. Kom hem runt nio och drog med Clara ut på en runda med Penny och Loke. 


Louise    •  

Snyggt!

Svar: Tack!
Sharon Eden America Hajny

LIL' BABUSTYLE - Here's my story    •  

Älskar att passa hundar 😃










Kom ihåg mig?