So bitch come and say to my face you don't like me

¦ Djur , Kreativt , Sharon , Vardag
 
 
Hyia huns!
 
Har mycket att göra i skolan så bloggar inte så bra av den anledningen. Annars går livet frammåt som vanligt. Är i stallet ock så, och Soppan är normal (thank god) som vanligt så inte precis mycket nytt som händer. Hinner inte göra så mycket "roligt" som jag annars brukar utan har pluggat väldigt mycket och varje dag, har ju tenta snart som sagt. Men känndes bra idag när Gaby förhörde mig, så ska fokusera på latinska namn på muskeler, skelett och organ för tillfället. Har ju ca 2 veckor på mig att plugga så förhoppningsiv ska det gå att bli godkänd i alla fall.
 
Edit: Ang. bilderna, märker hur dåligt kalibrerad min skärm på min stationära dator är.. Bilderna ser gröna ut på min Mac medan de i princip är vita på den andra (som jag ville ha dem)... Måste fixa till det. Jaja, hoppas ni har kalibrerat era så att det ser bättre ut än på min mac ;)
 
Edit 2: Efter ett misslykat försök att kalibrera min stationära skärm gav jag upp och redigerade om bilderna på min Mac istället.
 


Isabell Hedberg    •  

Vad duktig du är! Kommer ihåg att mina klasskompisar använde mycket appar och quizlet när de pluggade in latinet :D
Lycka till, det kommer gå super! :D
Kram!

Svar: Tack! Smart! Får kolla in några appar. Quizlet använder jag också, skitbra!
Tack så jättemycket. Jag hoppas verligen det :)

Kram
Sharon Eden America Hajny

Josefin    •  

Vilka fina bilder, stilig katt! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?