20 celsius +

¦ Gaby , Gif's , Vardag
 
Hiya huns!
 
Oj det var visst några dagar sen jag tittade in här. Men idag är det fredag! Dock jobbar jag imorgon också men så blir det ibland. Varit sjuk nu två dagar och varit hemma (hmm glömde tt blogga visst...) och idag så vägrade jag vara hemma en dag till för vill inte förlora en miljon på halsont och hosta. Men fick endå springa till apoteket och inhanda en nässpray då jag pratade så nasalt så det var bedrövligt. Iaf så har hästisarna fått bosätta sig ute dygnet runt nu för det är så bra väder. På hästfronten har vi ävne lite nyheter men sparar det tills allt är helt säkert med datum etc men det kommer bli så bra så! Något vi alla velat sedan vi fick häst och äntligen fanns det en bra möjlighet till det. 
 
Annars så rullar det på bra tycker jag. Längtar bara tills sommaren drar igång ordentligt nu!











Kom ihåg mig?