#keeppushing

¦ Cute boys , Formel 1 , Sharon , Stallet , Vardag
Såhär såg det ut när han knuffade bilen tillbaka igår. Stackaren har inte haft någon bra start i Bahrain alls tyvärr...
Hiya huns!
 
Trotts att jag suttit med massa blogginlägg, redigeringar, photoshop och lightroom i snart 4 timmar har jag inte hunnit blogga om vad som hänt sedan i onsdags. Dels har det ju faktiskt inte hänt så mycket nytt, men nu har jag har som sagt gjort massa inläg med bilder Clara fotade den 4:e, och annat har kommit i vägen (som vanligt!!).
 
I torsdags var jag varken i skolan eller i stallet. Kan inte minnas att jag gjorde något speciellt, mer än att plugga lite. Annars det vanliga = youtube. 
 
I går var jag i skolan mellan 8-12 då vi hade en obligatorisk lektion. Plockade upp lite gamla tentor som jag försummat i solans receptionsdisk och kollade igom den tentan jag klarat. Skönt att ha ännu något färdigt. Cyklade sedan hem igen för att hinna kolla första formel 1 free practice för veckans GP helg. Gick kasst för Max, han fick inte en någon slutlig tid då han fick problem med sin motor. Stackaren fick putta sin bil tillbaka till pit-lane! Daniel däremot slutade på första position med snabbast tid vilket såklart var bra för teamet.
 
Vid tre åkte jag med Clara till Sillen och vi var där till lite efter halv fem. Sedan körde vi till Soppan. Jag tog in henne och Clara borstade henne med jag mockade och fixade boxen. Sedan sadlade jag och allt det där inna jag hoppade upp och red lite. Gick inte så bra tyvärr, hon var stel som en pinne och stark i inner. Men har ingen att skylla på (kanske bara vädret) då det varit fruset så ojämt på banan att man knappt kunnat lägga en normal volt, samt att vi inte trimmat ordentlig dressyr på flera veckor. Tog även några skutt på typ 70cm och sedan red även Clara lite! 
 
Åkte hem och stack på en överaskningsfest hos en kompis på kvällen. Följde inte med sällskapet ut då jag hade en omtenta idag och kände inte för att komma bakfull till en tenta jag måste ha alla rätt på för att bli godkänd ;)
 
Så ja, som sagt, idag skrev jag först en tenta. Verkar som om jag larat den när jag jämnförde mina svar med en del andra från klassen. Vi hade svarat exakt samma på alla frågor så känns som om sannolikheten att vi svarat fel på alla med samma svar är lite. Hoppas jag klarar den så jag slipper göra om den igen, den är så liten men ändå jobbig... 
 
Kom hem sedan, stack på en runda till stan med mamma men vi var hemma innan FP3 började. Kollade då den, Max slutade p2 och Daniel p3 men tyvärr höll inte de positionerna så bra under resten av kvällen. Kollade kvalificeringarna och Max (stackaren, han grät, gullet) crachade i sargen under andra varvet och startar därmed p15 imorgon i GP:n. Daniel gick det väl aningen bättre för, han startar p5. Men håller fortfarande tummarna för att Max får en plats på prispallen!
 
Sådär, inlägget blev ju långt as fuck märker jag nu. Så grattis, du som läst ända hit. Nu ska jag gosa ner mig i sängen med min Mac och kolla youtube! Imorgon ska jag till stallet när jag vaknar och sedan vill jag försöka hinna en tur till simhallen och ta ett par längor i poolen innan Grand Prixen börjar på kvällen!
 











Kom ihåg mig?