Vila i frid

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Vardag
And if there's love in this life, there's no obstacle that can't be defeated
 
Hiya huns!
 
Med stor sorg vill jag börja inlägget genom att säga att Tim "Avicii" lämnat oss. Jag var inte ett av hans mega-fans men jag älskade (och kommer fortfarande göra) hans musik. Så tråkigt när folk lämnar oss så unga, men han har det bättre nu ♥ 
 
Annars. Min praktik är super! Trivs jättebra på min avdelning och allt är spännande. Har fått vara med på angio-ingrepp och tagit massa blodprover och annat skoj. Första veckan redan avklarad! Känns som om det kommer gå fort.
 
Jag har varit i stallet och red även igår. Gick bra men det var varmt och svettigt tyckte Soppan. Idag ska Felicia följa med mig så ska hon få rida, tänkte lite markarbete. Ska även försöka mocka lite hage. 
 
Det är även så att Gaby och jag har bestämmt oss för att vi ska flytta Soppan. Blir ett trevligt stall med bättre möjligheter för oss, så vi får hoppas att Soppan trivs också. Blir i slutet av maj vi flyttar dit, ska bli spännande att se hur det ändrar vår vardag. Clara och Ester ska även flytta till samma ställe så det ska bli skitkul att ha vra hästar i samma stall! Drömmen sen vi var små typ ;)











Kom ihåg mig?